2 Days To Go

Idag är det 2 dagar kvar till tentan i Faunistik och Floristik B.
Stress stress. Satt hela förmiddagen och gjorde klart min sammanställning som jag pysslat med i två dagar nu. Den är äntligen klar!! Så nu hoppas jag den kommer till nytta oxå för folket ;) Lade nämligen ut den på Firstclass så att andra skall kunna ta del av mitt "mästerverk" eller vad man ska kalla det. I korta drag är "mästerverket" en mapp med massor av undermappar där alla arter och växter beskrivs med bild och ev. text. Allt är ordnat från stam > klass > ordning osv så det är väldigt systematiskt :D Är riktigt nöjd med mitt arbete ^^ Nej nu ska jag sluta babbla, ska fortsätta plugget..

Ska försöka hinna börja redigera fler bilder från igår sen när jag har tid oxå!





Leah

Lycka till

Cissi

Tack!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)