A Trip to the West Coast (part 1)

Idag var man uppe i ottan för att hinna med bussen till västerhavet med skolan!
Har sett massor av djur jag aldrig sett "på riktigt" förut, däribland krabba och sjöstjärna! Måste faktiskt säga att denna exkursionen har varit den roligaste av alla som vi haft, helt ärligt. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var det dags att åka hem.

Har varit en sjukt rolig dag allt som allt!










Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR





Mamsen

Vilka små häftiga kryp, krabbor o.dyl. ni hittat. Jag förstår att du gillar denna kurs. Vem har glömt alla kryp du släpade hem som liten?!!

Cissi

Haha det var tider det :P!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)