A Trip to the West Coast (part 2) - Portraits

Valde att göra ett separat inlägg med dessa, då alla bilder är stående och tyckte dem passade bättre ihop tillsammans såhär bara =)






Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR





Mamsen

Jag bara undrar.....Hur var vädret? Anledningen till min fråga är personernas skiftande klädsel. De bär allt från bar överkropp till mössa och jacka!

Kram

Cissi

Det var rätt varmt, iallafall i början av dagen då de tre första var tagna. Sen blev det lite mer mulet =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)