Boring Day

Idag har jag inte lyckats med något konstruktivt alls i det närmaste.
Har varit på skolan och artbestämt litegrann samt pluggat på mossor men nu är jag hemma. Meningen var att jag skulle haft en kvällsexkursion ikväll men jag har sån jäkla huvudvärk så jag orkade inte gå. Därför sitter jag nu här istället och gör.. ingenting. Vet inte, har ingen lust till något just nu och mitt huvud känns som det ska sprängas.. Blir nog en tidig kväll för min del :(

Imorgon bär det av mot Ronneby iallafall! =)





Mamsen

Ja sådana dagar har man ibland, men det brukar gå över, som tur är! Pigga på dig och ha en trevlig vistelse i Ronneby.

Cissi

Tack! Blev inget Ronneby :(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)