Feeling Worse

Imorse hade halsvärken verkligen eskalerat och nu känns det som att min hals ska ta livet av mig.
Feber, halsvärk och en näsa som bara vägrar sluta rinna. Helt underbart (observera ironin). Finns väl inte mycket annat att göra än att försöka lida igenom detta. Funderar på om jag ska försöka släpa mig iväg till Ica och apoteket och köpa sån färskpressad apelsinjuice för att ge kroppen en vitaminboost. Men återstår att se om jag lyckas gå dit.. Var nämligen en ren kraftansträngning bara att ställa sig i duschen och tvätta håret, är helt slut nu.. :(

Hatar att vara förkyld!!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)