Forest Avenue


Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Man behöver inte gå långt här i Kristianstad för att stöta på vacker natur.
Denna bilden tog jag faktiskt alldeles utanför högskolans parkering på baksidan, där stigar leder in i naturreservatet. Har alltid tyckt att just denna allén har lite Lord of the Rings-känsla över sig. Ni vet den där vägen där Frodo och de andra får hoppa ner och gömma sig under en stor trädstam för att ringvålnaden kommer på sin häst? Precis där! Försökte göra bilden lite spännande med redigeringen med, för mer LOTR känsla..

För övrigt är jag jätteförkyld, är jätteglad att jag har min söta pojke som tar hand om mig <3





Mamsen

Ja det ser verkligen trolskt ut. Riktigt vackert men så är det ju en bra fotograf också.....

Cissi

:D Tack ^^;

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)