I Never Went

Blev ingen tur till Ronneby igår.
Jag och pojkvännen hade bråkat så det blev bestämt att jag stannar hemma istället. Vi ska prata ut när han kommer tillbaka imorgon... Var sjukt ledsen på skolan igår, så Victor tyckte vi skulle dra ner till stan och luncha och prata. Sagt och gjort, i nästan två timmar satt vi på Nostalgia och pratade. Han bjöd mig på pasta carbonara och rabarberpaj =) Så shysst kille det där, är jätteglad att jag har honom som vän. <3

Framemot kvällen blev det bestämt jag skulle följa med Nina och Evelina till Gabbis fest i tivoliparken. Och så blev det. Kan säga det blev en galen och spårad kväll och jag vaknade på riktigt vid 13-tiden idag.. Så kan det gå!

Idag blir det tyvärr tentaplugg.. Tenta om 6 dagar, wohoo.





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)