Kitchen Duty

Idag har det varit en stor städdag.
Vi fyra som är kvar här i korridoren just nu hade bestämt att idag skulle det banne mig städas i köket, storstädas då. Så i cirka 4 timmar har vi hjälpts åt att städa hela köket och allrummet så mycket det bara går. Nu är det renare än vad det varit på mycket, mycket länge. Ugnen är kvar dock att fixa, så det får bli när vi köpt ugnsrengöring. =)

Sebastian har just åkt med Jonas till Ronneby, och han kommer stanna där tills nästa vecka någon gång. Planen är att jag ska komma upp dit på fredag, sedan får vi se vad som händer i helgen.

Nu väntar iallafall en mysig kväll med lite gott att äta och serier, för imorgon är det skola igen!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)