Moss Excursion

Idag gav vi oss av till Österlia för en mossexkursion med klassen!
Har idag förutom att ha klivit i ett dyhål och blivit helt lerig, rivit upp benet samt sett fler mossor och lavar än mitt huvud vill komma ihåg även lyckats få en hel del bilder!

Så här kommer en hel hög till er, tagna med min alldeles nya Nikon D90!










Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR





Mamsen

Kul att du kunnat skaffa dig denna dyrgrip till kamera. Jag förstår dig för det är så roligt och spännande att fota. Fast nu får du hålla i slantarna ett tag framöver....

Fina bilder som vanligt och sommarkursen är ju perfekt för fotografering. Ha de gott!

Anonym

Hehe tack mami:D ja de blir tight denna månaden iaf, fick köpa ett uv filter igår för 400 som jag inte hade tänkt på att msn behövde för att skydda objektivet så det inte går sönder. Lite oförutsedd utgift:( men det ska nog funka ändå^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)