No Smell Nor Taste

Förkylningen har fått mig att tappa lukt och smak.
Helt. Känner verkligen ingenting. Maten smakar ingenting, och hur stark parfym pojken än har på sig så känner jag inte doften alls. Det suger.. Jag kan inte njuta av mat (dock äter jag ändå för man måste äta) och jag kan inte känna lukten av någonting =/ Hoppas verkligen det går över snart, för det suger verkligen att ha tappat 2 av sina sinnen helt. :S Förutom att jag helt förlorat smaken och luktsinnet så mår jag rätt bra nu dock, har lite ont i halsen och näsan rinner samt att det kliar i mina öron (???) men annars så! Lite trött och seg är man väl oxå samt har huvudvärk för man suttit inne hela dagen men :P Kunde varit värre iaf!

Nej nu blir det lite avsnitt av 90210 och sedan sängen!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)