Studying For My Exam

Sitter och pluggar inför tentan på fredag nu i FoF B.
Har börjat googla alla djurs latinska namn, sparat en bild på varje art tillsammans med artbeskrivning och sorterat dem i undermappar.. Än så länge är jag klar med däggdjuren och algerna, men har mossor och kärlkryptogamer, insektsfamiljer, fiskar och lite till kvar. Det är så mycket man ska kunna! Kommer bli helt knäpp :P Fast tack och lov så lär man sig mycket av att leta bilder och beskriva arterna, så det börjar ändå kännas rätt bra :D

Imorgon kanske det blir en fotosession med Nina förresten! Återkommer när jag vet om det blir av eller ej ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)