Witch Brew

Anna, den nya tjejen i vår korridor, berättade för mig om en brygd man kunde koka som hjälper en bli frisk.
Eftersom jag mår riktigt jäkla piss valde jag att testa utan att tveka! Så jag kokade ihop pressad vitlök, äppelcidervinäger, citron och honung i en panna med vatten till ett te som jag hällt i mig nu. Och jag lovar, jag har den äckligaste andedräkten i hela universum just nu, haha!

Får hoppas denna kuren hjälper.. :P

Superkur?





Mamsen

Huga....tur att du är på avstånd! Hoppas kuren hjälper och krya på dig. Kram

Cissi

Mm, jag hoppas! Tror aldrig jag haft såhär ont i halsen nån gång av en förkylning :(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)