5 Days Of Excursion Next Week!

På måndag drar jag och min underbara klass ut på en femdagars exkursion till Götaland!
Ser fram emot detta enromt, trots att dem säger vädret ska vara rätt kasst många av dagarna. Men efter studiebesöket på SMHI har jag lärt mig man inte ska lita på prognoserna, så det kan ju lika gärna bli sol? ;)

I vilket fall som helst så ska jag impregnera kängorna imorgon samt packa. Dessutom ska jag städa rummet så det är lika fint när jag kommer hem då som det var när jag kom hem från Dreamhack. Men det tar vi imorgon! Ikväll ska jag och snutten gå på bio igen, han fick nämligen två biobiljetter från Öppet Hus i Karlshamn på det stället där han praktiserar. Det är ju inte helt fel :D Så blir antagligen Contagion vi ska se ikväll!

Ska försöka ta en tur förbi Ica Maxi också när man väl är i stan, måste köpa cup noodles att ha med på exkursionen! Ni vet såna nudlar i en kopp som man bara häller i hett vatten i ;) Sjukt bekvämt att ha med ut på exkursion! Desvärre får man skippa kaffet då i termosen, menmen!

Ser fram emot detta iallafall! :D Sista exkursionen med klassen innan den splittras, let's make it count!





Micaela

Sv: Usch nae, mens hade man verkligen kunnat vara utan.. :((

Cissi

Förstår de :P jag med!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)