Birthday For Tomas!






Idag fyllde även Tomas år så det skulle såklart firas.
Mamma och Millan bakade en tårta och en fantastiskt god middag gjordes bestående av förrätt i form av toast samt varmrätt med klyftpotatis, fläskfilé och trumpetsvampsås. Åt så det kändes som att magen skulle sprängas. Och sedan blev det ju tårtan och kakor på det med! Har ont i magen nu, seriöst. Tomas föräldrar kom på besök med och åt med oss, trevligt att träffa dem igen :D

Imorgon går mitt flyg söderut vid 16:25, så pappa skjutsar mig ner till Midlanda. Det sägs det ska komma en till storm inatt, förhoppningsvis går flygen imorgon som vanligt dock! Hoppas hoppas.. Längtar efter min pojke!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)