Excursion @ Götaland (Day 1)













Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Äntligen har man internet!
Så här kommer första raddan av bilder från exkursionen! (gårdagen). Första natten tillbringades i Göteborg, och sedan klockan 8 imorse var det dags att lämna staden. Igårkväll drog vi ut på en pub och drack lite cider/öl och bara hade det trevligt till klockan elva för att sedan däcka. Sov riktigt skit inatt, så har varit supertrött hela dagen =( Ska redigera bilderna från idag och så kommer de upp här snart med :D

Laptopen är som vanligt bajs att redigera bilder på, men ni får stå ut med det :D





Mamsen

Inte är det något fel på bilderna men det ser ut att vara kyligt där ni är. Alla är rejält påpälsade o verkar frysa ändå. Ha en trevlig fprtsättning på exkursionen. Kram

Cissi

Tack :D önskar jag kunde få sova bättre bara :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)