Happy Happy Joy Joy :D

Haha, jag och älskling är galna.
Vi sov till halv tolv imorse. Så mycket sömn att man blev helt dåsig har jag fått nu :P Idag har vi ingenting planerat, ska väl dra en sväng till Ica kanske och köpa lite gottis till ikväll eller något.. Eller kanske sticka och träna, iallafall jag. Pojken e sjuk än, snorar en massa hela tiden.. Så han lär inte följa med :( Har inte varit på gymmet på år och dar, så det kanske är dags nu.. :P

3 dagar kvar till hemresa nu! :D


Bild på mig från i höstas.. =)





Mamsen

Ja, det var en rejäl sovmorgon, haha!! När ni vaknade var vi redan nere i Härnösand med papsen och handlade mat. Hoppas ni kan sova inatt bara...

Fin bild på dig, gumman! Ha dé gott och hälsa Sebastian.

Cissi

Tack mami :D ska göra de =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)