Happy New Year!

Gott nytt år alla =)
Befinner mig hos Sebastians far nu, ute i storskogen i Ronneby. Som vanligt är täckningen sämst här, men de visste ni ju redan vid det här laget ;) Känns verkligen inte som nyår, solen skiner och inte en snöflinga är det ute..

Kvällen skall tillbringas hos familjen Ohlsson iaf, med lite tortillas och umgänge. Lär bli en rätt städad och lugn kväll. Hade tänkt färga håret innan dess oxå, och lägga i lite mer rött i det. Lär bli fint! =)

Ni får ha en underbar afton och åter igen, gott nytt år på er!





Mamsen

Ja det är lite skillnad mot här då för i skrivande stund visar termometern - 9. Känns rätt så kallt faktiskt. Vi kommer också att ha en lugn och städad nyår, alla vänner avbokade så det blir riktigt avslappnat och skönt. Ha en trevlig kväll och Gott Nytt År gumman! K R A M

Cissi

Detsamma!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)