HOME!

Äntligen är man hemma.
Inatt ska jag få sova i min egna mysiga säng med världens bästa älskling! Längtar efter det kan jag lova. Väskorna står ännu ouppackade, och lär göra det till imorgon.

Blev inga bilder från idag, fyfan vilket pissväder det har varit, vågade inte ens ta ut kameran alls haha :P Imorse åkte vi iallafall och borrade på en mosse, tog oss ner nästan 5 meter och 12,000 år :D Var rätt häftigt ändå =) Hade två plastpåsar på fötterna med haha! Gick ner mig i mossen (snö på den o man såg inte vart de var "hål" så att säga, men plastpåsarna räddade mig haha! :P Så förblev torr om fötterna :p

Pratade med pappa innan oxå, och han sade att läkarna har nu friskförklarat honom från cancern! Blev superlycklig. Han var jätteglad och mådde bättre än någonsin sa han, och värken i hans ben hade tydligen försvunnit med :D

Det blev världens bästa julklapp för mig <3





Mamsen

Gissa om jag är glad att ni kommit hem. Vädret här har varit fruktansvärt men ni har visst haft ett riktigt skitväder också.

Smart med plastpåsar, jag hade glömt det gamla tipset men skulle behövt bruka det idag för JAG VAR INTE TORR om fötterna, haha.

Tänk att pappa klarat av så många olika cancersorter, tror han är uppe i 4 stycken nu. Han har verkligen fått kämpa och har gjort det fantastiskt bra. Men vi får ändå inte glömma att läkarna brukar räkna med fem år innan faran är över. Vi håller tummarna.

Sov gott i din egna säng nu och så får du pyssla om Sebastian lite.Kram gumman!

Cissi

Mm, plastpåsar is the shit :D Pappa har väl bara 3 vad jag vet? :O Ja, han är en fighter! <3 Har pysslat om Sebastian, hehe :D kramar till dig med! <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)