I'm Going Home!

Idag blir det stressigt!
Har klivit upp och ätit frukost enbart typ so far. Ska strax ta tag i packningen, sedan blir det städa och sminka mig. Därefter drar jag :D Sebastians bror Robin ska hämta mig i Ronneby och köra mig till flygplatsen, sött :D Och vid 22:15 landar jag uppe i snön på norrländsk mark!

Umeå, here I come!





Leah

Ska inte din kille med upp?

April den balla sillen.

Hälsa norrland! Glöm inte dunken!

Cissi

Leah: Nopes, han firar jul med sin familj..



April: Haha, mm eller hur :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)