Late Night Work




Nattarbete!

Tjohej, har just slagit in de sista klapparna nu, så nu är allt klart inför julen! ;)
Ligger just nu i min säng med laptopen och ska strax sova. Imorgon ska jag och Millan göra sista rycket på städningen som påbörjades idag.. Tror aldrig jag sett så mycket damm som jag gjorde idag, haha! Hade det varit mitt hem hade jag haft panik :P Höll på i nästan 3 timmar idag, och lär ta två timmar till imorgon.. Men fint blir det!

Vart en tripp ner på stan med bilen idag med, fyfan vad trafik! Höll på att bli galen nästan, folk kör som tokar och trängs upp i häcken på en.. Menmen vi kom helskinnade hem iallafall, tur deras lilla Opel är lätt att köra! Och imorgon blir det ännu mer körning, då jag ska köra härifrån ner till Kramfors, en resa på sisådär 20 mil ganska exakt. Så nu blir det sängen så jag är pigg imorrn!

Bajs, glömde fota mina fina skor som jag köpte igår med.. Jaja, får göra de imorgon ;) Natti!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)