Lazy Weekend

Idag är det söndag, och denna helgen har jag bara spenderat med att lata och vila upp mig efter exkursionen.
På torsdag har vi redovisning och Simon och jag fick Dag 1 att redovisa. Tråkigt, det är ju bara trista bilder jag fotade den dagen tycker jag :P Jaja. Ska fota lite kläder och sånt oxå senare idag, ska nämligen lägga upp en massa skit på tradera och försöka få in några hundralappar till julklappar. Det är förbannat skralt på mitt konto just nu :< Suger! Hatar att vara fattig student, haha. Ge mig ett jobb för fan :P

9 dagar tills jag åker hem till Norrland nu iaf! :D Och än så länge inte en snöflinga på backen här nere i Skåne..





Victor

Måste man inte söka jobb för att få jobb =P

Cissi

Jo =) Men är så mkt med skolan och allt hela tiden så orkar inte ha ett jobb vid sidan om just nu =(

Benjamin

Haha, Var ju uppe i sälen förra helgen! Där var det kallt och gott om snö;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)