My Christmas












Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Igår var det en mysig dag.
Julafton. Blev den traditionella julmiddagen med pappa, mamma, bror och syster och pappa höll tal som vanligt innan middagen och sedan blev det massor med god mat. Därefter Kalle Anka, Kan du vissla Johanna och sedan julklappsutdelning. Mamma hade gömt sedlar i typ varenda paket, haha :P Fick ihop 2000 kronor totalt, alltid najs ;) Vi tände mammas tomteby oxå, hehe.

Är riktigt nöjd med julen, den har varit lugn och fin. Ikväll blir det nog spel med familjen, en och annan grogg kanske oxå ^^ Hade tänkt träffa lite gamla klasskompisar ikväll med men vet inte om det blir av. Vi får se!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)