Nova





Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Lite bilder på min lillasyrras söta busunge Nova!
Just nu ligger hon och spinner här i sängen bredvid mig, så kelsjuk! Haha det var inte lätt att fota det lilla busmonstret som hon flög fram kan jag lova :P

Är i Umeå nu iallafall, kom fram helskinnad även denna gången :P Har spenderat dagen på stan med syster och hennes kompis Veronika och julklappsshoppat! + shoppat lite nytt till mig själv.. ;) Bilder kommer imorrn!

Nu är det nattadags =)





Mamsen

Jag vet hur svårt det är att få bilder på denna lilla kisse så du har verkligen lyckats. Jättefina kort på henne! Vi syns imorgon kväll. KRAM

Cissi

Hehe, tack! Det gör vi :D

Elin

Åh vilken sötnos!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)