Packing, Cleaning, Doing Laundry ....

Har varit produktiv idag!
Har packat väskan inför imorgon, varit nere på Ica Maxi och handlat förnödenheter, städat, tvättat och ska strax vaxa pjucksen till imorrn! Sedan blir det nog slappa bigtime resten av kvällen, för imorgon klockan 8:00 måste jag vara på parkeringen på skolan >.< Kommer bli jobbigt att gå upp vid sex! =(

Kameran ska med såklart, tar med mig två av mina objektiv med för lite variation i bilderna! Sedan ska laptopen med oxå såklart, så i mån om internet kommer det att uppdateras! Första stoppen imorgon blir Göteborg, där har jag faktiskt aldrig varit.. (pinsamt..) så det ska bli skoj!

Nej, dags att ta fram vaxet nu, hehe!





Mamsen

Låter spännande men se nu till att inte förlägga dina dyrbarheter någonstans. Du kan ju vara rätt så disträ ibland, hmhm.... För med kamera, laptop och mobil i packningen har du en hel del att hålla koll på. Ha det gott nu gumman!

Cissi

Tack mami :D Ska försöka att inte tappa bort mobilen, haha :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)