Up The Hills And Down Again






















Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

I måndags var vi ute på exkursion och här är bilderna från den!
Var väldigt trött efter Dreamhack fortfarande så var inte helt på topp tyvärr, och mycket klättrande blev det oxå vilket gjorde att mitt knä tog en del stryk (har haft ont i det ända sedan DH). Vi var på sex olika lokaler iallafall, åkte minibuss mellan dem. Det var förbjudet att klättra i branterna men det gjorde vi alla ändå, haha.. Fick bli en massa söta bilder på urgulliga Charlie oxå, så himla söt hund :D Har inte varit hemma så mycket så glömde ladda upp bilderna igår, vi drog nämligen iväg på bio och såg Twilight - Breaking Dawn!

Har även införskaffat mig ullunderställ och en varm och tjock tröja från H&M, var nämligen på stan igår med Victor oxå innan bion ^.^ Så nu är jag redo för exkursion! Enda trista är att jag borde köpa en ny vinterjacka då fodret i min har börjat gå åt helvete och den inte är så himla varm. Men man får köra lager på lager helt enkelt, så det löser sig nog ändå :D

Rolig exkursion allt som allt, och rolig dag på stan igår samt bio med Sebastian och Anna =)





Joanna

Fina bilder! Vart åkte ni någonstans?

Cissi

Lyngsjö.. brösarp.. lite olika ställen :D

Leah

Mysiga bilder

Cissi

Tack :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)