Café Karriär

Idag har det varit en intressant dag på Naturum och Café Karriär.
Det är en möjlighet för oss studenter att träffa eventuella framtida arbetsgivare och prata med dem om allt möjligt som till exempel framtiden. På plats fanns folk från Skogsstyrelsen, Länsstyrelsen, kommunen, forskare och biologer av olika slag. Det var en riktigt givande dag och det var intressant att lyssna till vad dem hade att säga. Jag blev sjukt sugen på att jobba inom Länsstyrelsen iallafall! Fick även nummer och sådant till folk som jobbar på kommunen inom miljövård, för eventuell framtida praktik och AFU! Glömde tyvärr kameran hemma såklart, epic fail. Jaja :D

Nu är det dags för sängen iallafall, imorgon är det föreläsning :P!





Leah

Vad bra att de ordnar sånt

Cissi

Ja, de e awesome :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)