Dead By April At Dreamhack Winter 2011











Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Dead By April!
Grymt fina live. I'm Losing var helt klart bäst, hela publiken sjöng med. Stod såklart framme vid gallret precis som på E-Type, men denna gången på andra sidan. Lyckades få en del fina bilder! ;) Till skillnad från E-Type igår så var det inte alls lika mycket motljus och skit när man stod så på sidan, vilket gav riktigt fint ljus :D Jaja, riktigt roligt var det att se dem live.

Har nu slutat mitt pass iallafall, och sitter här i crew area med laptopen och chillar ;) Ska väl gå och lägga mig runt nio är det tänkt!

Gick runt på en liten fotorunda med Voxar innan oxå, de bilderna kommer nog upp imorgon! ^.^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)