Haha Cutiepie!

Älskling såg så söt ut i sängen.
Så kunde inte låta bli att knäppa av några bilder :P! Tihi..

Idag har det för övrigt varit en slappdag, inte mått helt bra så har bara tagit det lugnt och pluggat lite.. ^^ Imorgon ska jag till Naturum oxå på Café Karriär då vi i biologer får chans att träffa ev. framtida arbetsgivare och mingla runt lite ^^

Ska bli intressant!


Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D





Mamsen

Gulligt....hälsa till honom!

Kan ju bli spännande att få träffa ev. framtida arbetsgivare, du kommer nog att göra ett gott intryck om jag känner dig, hihi!!

Lycka till, gumman!

Cissi

Hehe tack :D ska hälsa han ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)