In Time - Cinema

Igårkväll drog jag ut med Victor efter att ha skrivit tentan i Ekologi.
Vi gick på bio och såg In Time. Den var helt okej faktiskt :D Därefter drog vi till O'Learys och tog en cider och lite minttuu, käkade på Subway och sedan tog jag bussen hem. Mysig kväll :D

Idag är planerna att dra över till Max och lira spel (hehe) hela dagen typ.. :p Är sjukt skönt att inte direkt ha någon stress med plugg nu så jag ska njuta av denna dagen och bara ta de lugnt :D





Mamsen

Du kommer att kunna summera detta som en bra helg med andra ord! Lycka till med spelandet, jättekul att ni kör den gamla hederliga varianten med brädspel. Kram

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)