Studies All Day Long

Japp, det hände rinte mycket i mitt liv just nu.
Det är nämligen uppslukat av studier. Sitter här en fredagseftermiddag och pluggar till tentan imorgon. Roligare fredag kan man ju ha! Menmen, kommer förhoppningsvis klara den oxå efter min enorma satsning inför denna tentan som jag gjort. Bara att hålla tummarna!

Vet att bloggen blir trist när det är såhär, men jag har helt enkelt inte tid till att ta ut kameran och fota eller lägga upp roliga saker. Men nu efter denna tentan är de ingen ny förrän i januari (Yay!) Förutsatt att jag klarat limnologin då ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)