Sunny Morning

Godmorgon sötnosar!
Klev just upp, sovit säkert 8+ timmar inatt men är ändå lite omtöcknad känns de som, haha. Idag är jag ledig från skolan så tänkte jag skulle passa på att få en massa plugg gjort! Nästa tenta (i Ekologi II) är om 4 dagar och jag har legat lite på latsidan med den så nu blir det hårdkörning dessa dagar! Hade faktiskt tänkt börja plugget snart och sedan köra tills ja inte orkar mer ^^

Älsklingen är ute på morgonpromenad, vissa är hurtiga eh! Sedan ska han dra förbi Ica och fixa frukost oxå ^^ Frallor är det tänkt :D NomNom!





Anonym

Ja, har du inte pluggat tidigare så är det nog hög tid att börja. Jag får önska dig en trevlig dag med huvudet nedsänkt i böckernas värld. Kanske du också hinner med en promenad, frisk luft rensar hjärnan och ger plats för nytt. Kram

Cissi

Har pluggat innan, men inte tillräckligt tror jag ^^ Jag hade tänkt ta en tur runt naturreservatet sen, solen skiner ju o allt :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)