Autumn Colours





Nikon D90 + Tamron AF Aspherical LD 28-200/3,8-5,6 IF

Redigerade lite bilder från fotopromenaden jag hade med April när hon var här :D
Använde mitt tamron objektiv som jag köpte av Victor för 400:- och måste säga de har en riktigt fin zoom!

Är läggdags här nu, heldagsexkursion imorgon väntar.. Får se vilket objektiv jag tar med till kameran, för den ska definitivt med om vädret är ok :D





Leah

höstens färger är så fina

Cissi

Håller med! :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)