Excursion To Vramsån







Nikon D60 + Nikkor 18-55/3,5-5,6 VR

Lyckades få till lite bilder från Vramsån ändå! ;)
Detta för att jag lånade Björns Nikon D60 när vi var där lite ;) Vissa bilder här e tagna av han, och vissa av mig. Hade det inte varit för det tråkiga vädret så hade det nog varit ännu mer skoj där ute =)

För övrigt har jag just klivit upp nästan, haha. Var sjukt skönt att få sova ut. Idag väntar plugg tyvärr.. Det suger, men some things just need to be done.





Mamsen

Fint vattenfall. Är det en skulptur där på höger sida om fallet eller ser jag i syne? Ni verkar ha kul trots ett gråmulet och kyligt väder. Njut nu av helgen, kram.

Cissi

Haha det är en av killarna i klassen ;)

Cissi

Och tack, det gör jag :D detsamma ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)