Kristianstad Vattenrike Biosphere Reserve (Part 2)















Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Del två från exkursionen! :D
Ni ska veta att den tjuren på sista bilden var Enorm. Aldrig sett en så stor tjur nånsin typ haha! Och han hade typ 30+ cm långa balls xD

Rätt nöjd med den "softness" som detta objektivet ger ändå. Bilderna blir riktigt "softade" med det eller vad man ska säga :D





Mamsen

Vilka härliga foton, gillar skarpt kodyngan...haha!!Tjuren var riktigt söt men jag skulle nog avstå från närmare umgänge. Kram

Anonym

Klappade den på mulen, haha ^^ och tack :D älskar verkligen objektivet ^.^

Leah

Fina foton som vanligt :D

Cissi

Tack :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)