Beautiful Sunset








Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Bilderna ovan är tagna genom bilrutan på vägen hem från Ronneby till Kristianstad igår.
Det var en otroligt vacker kvällshimmel och dem är upplagda i kronologisk ordning allteftersom solen gick ner =)

Riktigt vackert var det kan jag lova! Men det ser ni ju oxå ;)





Mamsen

ååhhh så "himla" vackert! Ha en fortsatt trevlig helg! K R A M

Cissi

Hehe tack mami, detsamma =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)