Dad's Gone Home

Min papi åkte just härifrån.
Alltid lika tråkigt att säga hejdå men det har varit roligt att ha han här nere iallafall! Man får tänka positivt, det är ju ändå bara 3 månader kvar till jul och tills jag sätter mig på planet med destination norrut mot mina hemtrakter. Så det är inte så länge kvar ändå :D Då blir det julmys, mammas och pappas goda mat, och antagligen ett och annat yatzyparti, hehe.

Det allra roligaste med att ha haft pappa här nere tror jag är att han har fått träffa Sebastians föräldrar. Det känns lite som en slags milstolpe att dem har fått träffats. Typ tog vårt förhållande to the next level så att säga :D Sebastians föräldrar blev väldigt förtjusta i pappa oxå, och Stefan (hans mammas nya sambo) vill ha med han ner med fiskespö nästa år så dem kan åka ut och fiska tillsammans, haha ^^ Skulle nog kunna vara kul för dem!

Nu blir det till att hoppa in i duschen och invänta att min pojke kommer hem från Ronneby!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)