Home!

Kom just hem från Ronneby!
Ska nu bara ta det lugnt resten av kvällen, lite galna bilder kommer upp imorgon =) Blev lite fest hemma hos Lenny och Tina igår iaf och sedan drog vi ut till Puls (random nattklubb) och kom inte i säng förrän fyra imorse, haha. Nåja. Kul var det iallafall och det blev såklart bakispizza som jag fick äran att köra och hämta i stan tidigare idag :P Jag var väl den enda som var i skick att köra oxå så, haha. Ingen baksmälla fick man heller, men så drack jag ju inte så mycket för den delen ändå så ^^

Imorgon väntar ännu en lång skolvecka.. :(





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)