Most Boring Class.. Ever.

Dagens föreläsning går i sömnens tecken.
Vi kalkylerar utflöden för sjöar och "cathments" vilket inte riktigt är min grej. Vår lärare pratar världens värsta svengelska och jag håller på att somna. Detta trots ordentlig frukost med kaffe och macka tillsammans med Sebastian och pappa. Längtar redan tills denna dagen är över!

I eftermiddag ska vi dra en sväng till Jysk är det tänkt, måste köpa nya lampor till mitt rum.. Kanske passar på att införskaffa lite nya handdukar med =)





Anonym

Du har överlevt föreläsningen i alla fall, hihi!! Passa nu på och visa papsen Kristianstads sevärdheter. Kan tänka mig att du njuter nu när han äntligen rest ända dit ner. Ha det gott, kram!

Cissi

Aaa de e superskoj :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)