My New Babies!


Tamron AF Aspherical LD 28-200/3,8-5,6 IF & Nikon AF Nikkor 50/1,8D

Dessa två objektiv är mina nya små sötnosar i kamerasamlingen!
Det är tack vare pappa som jag haft råd att köpa dessa nu av Victor (tack sötnos! <3) så imorgon ska man förhoppningsvis bege sig ut på en liten fotorunda då ;D Zoomen e awesome på Tamronobjektivet och oskärpan är helt underbar på primeobjektivet ^^

Tihi vad jag är nöjd ^^





Leah

Du får lägga upp några bilder sen så man får se hur de blir, är sugen på ett nytt objektiv också har kit 18-55 och sen 55-200

Cissi

Ska göra de :D

Mamsen

Haha...jag kan förstå att du är glad nu! Lycka till med fotograferingen! Kram

Cissi

Tack mami :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)