Next Stop: Ronneby!

Har just börjat packa ner all skit jag ska ta med mig för snart bär de av till Ronneby!
Väl där ska vi väl äta ute först antagligen, lutar åt Katrins och pizza! NomNom, så länge sedan jag åt det sist. Ikväll blir det häng hos Lenny och Tina i deras hus, sedan får vi se vad kvällen bjuder på! Tar inte med mig laptopen och nätet där ute är skit så jag lär inte höra av mig igen förrän imorgon. Kameran följer med såklart dock! :D

Ha en trevlig helg allihopa, det ska jag ha! =)





Anonym

inget fel på nätet i ronneby

Cissi

Nä de var de inte där ni bodde ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)