Run Bitch, Run!

Nyss hemkommen efter en löptur på 4.5 km med älsklingen!
Fyfan vad jobbigt, jag är helt död! Blossande ansikte och bröst, och supersvettig haha! Men sjukt nöjd över att jag klarade det utan att helt dö iaf ^.^ Min pojke studsade dock runt som en jäkla duracellkanin under hela rundan, haha snacka om överskottsenergi.. :P

Min korsbandsskada gjorde sig inte heller påmind iaf tack och lov, knäskyddet gav bra med stöd :D Dock var det lite svullet när jag tog bort skyddet, men inte så farligt alls. Bara lite vätska som samlats tror jag.. Ont gör det inte iaf =)

Nu ska jag inte göra nånting alls på resten av dagen, haha. Det tycker jag att jag har förtjänat!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)