School And Photography

Idag påbörjade vi limologikursen på skolan.
Lite roligt att få öva på sin engelska måste jag säga :D Kursen är ju helt på engelska, och vi har studenter både från Kina, Afrika, Tyskland och typ Slovenien. Rätt roligt ^^ Höll dock på att somna efter halva föreläsningen för jag var så trött.. Sovit dåligt inatt har jag nämligen gjort, vilket jag hoppas kunna ändra på denna natt!

Min reflexskärm har kommit med posten idag oxå, yay! Så måste till Ica imorrn och hämta ut den. Sedan blir det fotande! Ska fota Victor nästa vecka någon gång med Kung Fu tema t.ex. ;) So stay tuned!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)