Walking In The Nature












Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Lite bilder från dagens exkursion!
Vi tog oss ut till naturreservatet en bit bort från skolan och vandrade där en runda på förmiddagen. Fint väder hade vi, och relativt varmt dessutom :D Därefter blev det lunch och sedan en tur till Balsgård.

Bilder därifrån kommer! :D





Mamsen

Härliga bilder från ett vackert landskap. Vädret verkade också vara kanon, men idag blir det sämre. Katia hotar med hårda vindar och regn. Här har det redan börjat blåsa och jag ser INTE fram emot att bege mig ut.Usch! Hoppas du får en bra dag.

Cissi

Tack! Ja de blåser här med :( Tur att exkursionen var igår o inte idag :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)