Working Out And Tortillas!

Efter lite hårt slit på gymmet (gjorde illa hälsenan igår kände jag på kvällen så fick ta det lite lugnt) så blev det middag!
Tortillas närmare bestämt. Så jäkla gott! Nu ikväll blir det chill och lite gottis och imorgon bär det av till Ronneby! =) Ska hänga lite med Sebastians polare och umgås, lär bli skoj :D

Nu är det slappistime som gäller dock :D






Mamsen

Mums....det var ett tag sedan jag åt det! Jag får önska er en trevlig helg och hoppas att det inte är så allvarligt med hälsenan.

Kram

Cissi

Tack mami! =)tror bara jag överansträngde den lite, var inte direkt igår jag sprang sist hehe ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)