Books!



Beställt massa böcker till dessa två kurser vi har nu :D
Skitfina böcker faktiskt. Kommer ha bra nytta av dem i framtiden, det känner jag :D 1600:- gick kalaset på, fick dock en tusenlapp av snälla pappsen innan så 600 kan man väl säga att jag betalt för dem. Och det bästa av allt; dem är på svenska! YAY!

Just varit på gymmet för övrigt, fyfan vad jobbigt det var.. Första passet på månader.. Kommer inte kunna gå imorgon xD Och vi som har exkursion med, haha.. Kameran ska med imorrn iaf, sålänge vädret är fint :D





Mamsen

Jag kan förstå att du uppskattar svensk studielitteratur emellanåt. Det där är kanske böcker som du väljer att behålla även efter avslutad kurs.



Hur sjutton kan du ge dig iväg och träna när du ska på exkursion imorgon, haha! Jag hoppas att det gått bra idag.

STOR Kram

Cissi

Haha :p Jag hade lite jobbigt att få på mig ryggsäcken om man säger så idag xD Får se om man orkar med gym sen nu..:P Förmodligen inte! hehe kram

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)