Field Examination

Idag har vi gjort en examination i fält!
Vi åkte till ett kulturlandskap i Ire där gårdar har vidhållit ett gammaldags skogs- och lantbruk vilket har präglat hela miljön där. Det var jättefint och mycket rofyllt att vandra genom :D Inte varje dag man har en sådan fin tentasal om man säger så, hehe :D

I ca 3.5 timmar vandrade vi omkring där var för sig och letade efter alla tecken på människobrukad mark. Alldeles lagom till vi var klara kom regnet, tur de höll sig borta så länge! Bilderna kommer iallafall upp imorgon, hinner inte fixa och dona med sånt ikväll. Har nämligen x antal sidor jag måste läsa i en av mina kursböcker till dess då vi ska ha seminarium imorgon eftermiddag.

Nu ska jag dränka mig i läsning igen!





Mamsen

Låter som en bra dag! Visst är det speciellt att vandra i områden där det finns spår från förr.....Fantasin får en kick och kroppen mår bra av att röra sig ute i naturen.

Lycka till med seminariet, gumman!

Kram

Cissi

Mm det får man :D Hehe tack, det gick bra :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)