Last April

Hemkommen igår från Svensjön var man!
Blev en riktigt kul kväll, fast måste säga att det inte var en höjdare att sova i tält med campingtäcken.. frös som fan >.< Men en kul kväll blev det iallafall :D

Premiärbadade oxå i sjön, haha fyfan vad kallt det var.. Fast i början var det skönt eftersom man var nyutkommen från bastun ;P hehe.

Nu är man iallafall hemma igen, och idag händer det väl inte så mycket egentligen. Valborg är det så vi hade tänkt grilla lite med korridoren här ute senare, men utöver det så blir det nog en ganska händelselös dag.

Ska ta och se Game of Thrones nu iallafall, nytt avsnitt idag ju :D Seriöst, bästa serien ever..





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)