Lovely Spring







Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Tänkte passa på att göra min mamma lite mer avundsjuk, hihi :D

Drog ut på en promenad med Anna igår och krälade lite i gräset för att fota blommor. Är jättemycket blommor som har kommit upp :D Solen sken oxå så det var en fin och varm dag, vilket man inte kan säga om idag.. Mulet väder och kallt :(

Ska iväg till Ronneby idag, så har packat och så redan ^^ Tim kommer ner från Örebro och hälsar på så det blir väl lite fest ikväll antagligen. Är inte sugen på det men :/ Kanske blir skoj ändå.

Är du avis nu mammsen? ^^





Victor

Var är den här lovely spring du har skrivit om!?! Det var 26 grader i Milano när jag åkte och här hemma är det SNÖ? Jag skulle stannat i italien -_-

Anonym

Den försvann när du kom hem ;)

Mamsen

Hm.....nog lyckas du göra mig avundsjuk. "Vill också ha vår"

Fina foton är det, blommor är tacksamma fotoobjekt.

Jag hoppas du har det trevligt i Ronneby.

Kram gumman!

Cissi

Ja det är dem :D hehe kram

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)