Going Home!

Godmorgon!
Idag påbörjar jag och min pojke om ett tag resan hem med bilen. Det blir en lång körning, dock så ska vi stanna till och övernatta i Örebro hos Tim och Cecilia. Så blir ungefär 50 mil/dag är det tänkt! Känns lite vemodigt att lämna Norrland ändå, trots att jag har spenderat över en månad här uppe. Det mest sorgliga nästan är att jag där nere aldrig kommer få telefonsamtal från pappa där han utbrister "Men hej på dig gumman!" i glad ton.. :( Det kommer bli sjukt tomt..
 
Dessutom verkar det som att hans bil saknar sin Husse, för hon bara går sönder :P Har bytt kamkedja nyss, och nu är hon på reparation och får ny vattentank och hjul till generatorn.. Orka ._. Nåja, pajar hon ännu mer är det helt enkelt inte menat att jag ska äga en bil, så då får jag väl ställa av henne eller sälja henne och ge mamma och Thomas pengarna. Inte mer med det. Men nog är det lite illa att pappa först dör och sedan veckan efter dör bilen haha... Stackars Gunn.. (bilen heter det, hehe.)
 
Nu ska jag äta frulle, vi hörs när jag är tillbaka nere i Skåne hörrni :3





matte å

åsså kör ni lugnt hem va!

Svar: Alltid :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)