Kramfors Cruising 2012

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Äntligen är jag relativt nöjd med bilderna från Kramfors Cruising som var här i stan den 11 augusti.
Det var min premiär som bilfotograf, så för att vara första gången tycker jag det blev rätt bra ändå :D Hade typ 100 bilder när jag var färdig den kvällen, så har här valt ut ett litet smakprov från kvällen =)
 
Blev jag godkänd för att vara första gången? :D





Leah

DU har blivit jätte duktig på fotografera.

Svar: Aww tack finis! <3
Cissi

Victor

Gilla!

Svar: :D:D:D <3
Cissi

yli

jätte fina vilka bra bilder :)

Svar: Tack :3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)